Sales Foundations

Studijní plán: Cestovní ruch - kombi, platný od ZS 2013/2014

PředmětSales Foundations (SF)
GarantujeKatedra cestovního ruchu (KCR)
Garant
Jazykanglicky
Počet kreditů2
Prezenční studium
Cvičení2 h
Kombinované studium
DotacePředmět je v kombinované formě studia vyučován formou konzultací.
Studijní plán Typ Sem. Kred. Ukon.
V 2 kr. ZA

Sylabus

  • In this course student will learn of basic sales techniques explaining the difference of sales in hospitality vs. sales of other goods and services. Student should be aware of inter-cultural aspect of hospitality sales, learn how to handle customers from different countries and traditions. Students will learn what is important to learn and know of business customers and where to find the information. Student will learn of rules and sequence of the sales process and how to successfully close the deal. How to deal with objections and present confidently their product and talk about rate. Rate as such will not be the subject of this course.

Doporučená literatura

  • Lectures and text available through Elearning.
    Stephen E. Heimen and Diane Sanches - The New Strategic Selling, Kogan Page Ltd. London, UK ISBN 0-7494-2833-2-3, 1998
    James R. Abbey - Hospitality Sales & Marketing, American Hotel&Motel Association, ISBN 978-0866121750, 1998

Anotace

Cílem předmětu je naučit studetny základní prodejní techniky při zohlednění rozdílnosti prodeje v ubytovacích službách a prodeje ostatního zboží a služeb. Studenti budou také informováni o inter-kulturních aspektech prodeje ubytovacích služeb, naučí se zacházet se zákazníky z různých zemí a různých tradic. Studenti se seznámí s tím, co je důležité vědět o firemních zákaznících a kde o nich najít informace. Studenti budou seznámeni s pravidly a posloupností prodejního procesu, naučí se úspěšně uzavřít dohodu, jak se vypořádat s námitkami, jak sebevědomě prezentovat své produkty a jak podávat cenu produktů klientovi. 


Znalosti: Student umí definovat proces prodeje, jeho součásti a faktory, které jej ovlivňují. Student umí popsat dovednosti potřebné pro úspěšné obchodní jednání. 


Dovednosti: Student umí vést obchodní jednání s různými kulturami. 


Obecné způsobilosti: Student je schopen sledovat a vyhodnocovat obchodní jednání s různými kulturami a je schopen navrhnout a realizovat efektivní obchodní jednání v anglickém jazyce. 






 







Osnova předmětu: 


 Sales process - rules and sequence 


 Sales skills 


 Questioning techniques 


 Specifics of hotel and travel sales 


 Inter-cultural aspect of hospitality sales 


 Business potential of customers 


 Business communication 


 Negotiation 


 Handling objections 


 Closing the deal 


Final role play on sales process


 


 

^ nahoru ^

Pracuji, vyčkejte prosím