Studijní plán:

Předmět ()
Garantuje ()
Garant
Jazyk
Počet kreditů
Ekvivalent
Kombinované studium
DotacePředmět je v kombinované formě studia vyučován formou konzultací.
Studijní plán Typ Sem. Kred. Ukon.
Cestovní ruch - kombi, platný od ZS 2020/2021 P 2 4 kr. Z,ZK
Cestovní ruch - platný od ZS 2020/2021 P 2 4 kr. Z,ZK
Erasmus - Cestovní ruch - příjezd na krátkodobý studijní pobyt PV 1 4 kr. Z,ZK

Sylabus

  • Úvod do marketingu, historie marketingu
    Marketingové řízení, analýza marketingového prostředí
    Proces STP
    Kupní chování zákazníků
    Marketingový výzkum
    Marketingový mix – produkt
    Marketingový mix – marketingová komunikace a komunikační mix
    Marketingový mix – cena
    Marketingový mix – distribuce
    Marketing služeb a neziskového sektoru
    Marketingové aplikace
    Mezinárodní marketing
    Vybrané problémy moderního marketingu

Doporučená literatura

  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 9788024742090.
    ZELENKA, Josef. Cestovní ruch - marketing. Vyd. 3., přeprac. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015. ISBN 9788074355431.

    GEORGE, Richard. (2021). Marketing Tourism and Hospitality: Concepts and Cases. Německo, Springer International Publishing.
    WANG, Dan, SEOENGSEOP, (Sam) Kim Future of Tourism Marketing. (2021). Velká Británie: Taylor & Francis.
    KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. (2021). Marketing 5.0: technology for humanity. Hoboken, New Jersey: Wiley,ISBN 9781119668510.

Anotace

^ nahoru ^

Pracuji, vyčkejte prosím