Studijní plán: Erasmus - Finance a řízení - příjezd na krátkodobý studijní pobyt

Předmět ()
Garantuje ()
Garant
Jazyk
Počet kreditů
Ekvivalent
Kombinované studium
DotacePředmět je v kombinované formě studia vyučován formou konzultací.
Studijní plán Typ Sem. Kred. Ukon.
Cestovní ruch - kombi P 2 4 kr. Z,ZK
Cestovní ruch - kombi, platný od ZS 2013/2014 P 1 4 kr. Z,ZK
Cestovní ruch - kombi, platný od ZS 2016/2017 P 1 4 kr. Z,ZK
Cestovní ruch - platný od ZS 2005/2006 P 1 4 kr. ZA
Cestovní ruch - platný od ZS 2006/2007 P 1 3 kr. Z,ZK
Cestovní ruch - platný od ZS 2008/2009 P 1 3 kr. Z,ZK
Cestovní ruch - platný od ZS 2009/2010 P 2 4 kr. Z,ZK
Cestovní ruch - platný od ZS 2013/2014 P 1 4 kr. Z,ZK
Cestovní ruch - platný od ZS 2016/2017 P 1 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2008/2009 P 2 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2010/2011 P 2 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2011/2012 P 2 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2013/2014 P 2 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2015/2016 P 2 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2016/2017 P 2 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - platný od LS 2004/2005 a od ZS 2005/2006 P 1 4 kr. ZA
Finance a řízení - platný od ZS 2006/2007 P 2 3 kr. Z,ZK
Finance a řízení - platný od ZS 2009/2010 P 2 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - platný od ZS 2011/2012 P 2 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - platný od ZS 2013/2014 P 2 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - platný od ZS 2015/2016 P 2 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - platný od ZS 2016/2017 P 2 4 kr. Z,ZK

Sylabus

  • 1 Základní pojmy MGA, jeho úloha, dílčí složky, hlavní principy a formy MGA koncepcí
  • 2 Marketingové řízení, strategie, MGA program, trh a jeho segmentace
  • 3 Analýza marketingového prostředí, účastníci mikroprostředí
  • 4 Spotřebitelé, chování při nákupu, kupní rozhodování, trh organizovaných zákazníků, obchodní trh a jeho specifika
  • 5 MGA informační systém, vnitřní informační systém, zpravodajský a výzkumný systém
  • 6 Výzkum trhu, dotazníkový výzkum, vyhodnocení, zpráva a prezentace výsledků
  • 7 Marketingový mix a jeho využití pro cílové trhy, ovlivnitelné a neovlivnitelné faktory MGA strategie
  • 8 MGA pojetí výrobku, životní cyklus, inovace
  • 9 Cena, její úloha, rozhodování o ceně, cíle cen, metody tvorby cen, výběr konečné ceny
  • 10 Místo prodeje a distribuční cesty, jejich modifikace
  • 11 Marketingová komunikace, cíle, komunikační mix
  • 12 Internacionální marketing, základní aspekty, prostředí, etapy a způsoby realizace, MGA MIX- specifika, způsoby vstupu produktu na zahraniční trhy
  • 13 Marketingový kontrolní systém, charakteristika základních druhů kontrolních analýz
  • 14 Marketingová strategie služeb, klasifikace, MGA mix služeb, zvláštnosti MK strategie služeb, kvalita služeb

Doporučená literatura

  • KŘESŤAN,V.-VAŠÍČEK,M.: Marketing. Vysoká škola polytechnická Jihlava. Studijní text.1.vydání, 2005.
  • KŘESŤAN,V.:MARKETING.Vysoká škola polytechnická Jihlava.Studijní text pro kombinovanou formu studia.1.vydání,2008
  • Elearning VSPJ-Marketing A, IS VSPJ.cz

Anotace

^ nahoru ^

Pracuji, vyčkejte prosím