Předmět | Animace v cestovním ruchu (ACR) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Garantuje | Katedra cestovního ruchu (KCR) | |||||
Garant | RNDr. Mgr. Stanislava Pachrová, Ph.D. ( pachrova@vspj.cz ) | |||||
Jazyk | česky | |||||
Počet kreditů | 2 | |||||
Ekvivalent |
Prezenční studium | |
---|---|
Cvičení | 2 h |
Kombinované studium | |
Dotace | Předmět je v kombinované formě studia vyučován formou konzultací. |
Studijní plán | Typ | Sem. | Kred. | Ukon. |
---|---|---|---|---|
V | 2 kr. | ZA |
Cílem předmětu je poskytnout studentům základní přehled o práci animátora v cestovním ruchu. Probíraná problematika zahrnuje informace o službách volného času s důrazem na informace o animacích v cestovním ruchu. Studenti jsou seznámeni s teorií tvorby a zabezpečení animačních služeb, stejně jako s požadavky praxe na animátory. Dvě třetiny hodin cvičení jsou praktické, týmy studentů v nich realizují připravené šedesátiminutové animační programy na téma podle vlastního výběru. Na závěr každé animace získává tým animátorů zpětnou vazbu od účastníků i vyučujícího a do scénáře animace zapracuje na základě vlastní zkušenosti a zjištěných informací návrhy na vylepšení připraveného animačního programu.
Znalosti: Student umí popsat fungování a poskytování služeb volného času v cestovním ruchu. Student umí definovat pojem animace a animátor, umí vyjmenovat a charakterizovat jednotlivé typy animátorů a animačních týmů a umí vysvětlit principy poskytování animačních služeb v cestovním ruchu s důrazem na principy péče o zákazníka. Student dále umí vysvětlit postup tvorby a zabezpečení animačních služeb a umí popsat přímé i nepřímé ekonomické přínosy animačních služeb podnikům cestovního ruchu.
Dovednosti: Student umí na základě zadání navrhnout, vytvořit a realizovat animační program. Student umí samostatně zpracovat scénář animace.
Obecné způsobilosti: Student se orientuje v problematice animačních služeb cestovního ruchu v českém i mezinárodním kontextu. Student je schopen podle zadání koordinovat činnost týmu, v rámci týmu spolupracovat a nést odpovědnost za jeho výsledky. Student umí kreativně vytvářet produkt cestovního ruchu – animační program a umí kriticky posoudit jeho slabá místa a navrhnout zlepšení.