Studijní plán: Erasmus - Cestovní ruch - příjezd na krátkodobý studijní pobyt

Předmět ()
Garantuje ()
Garant
Jazyk
Počet kreditů
Ekvivalent
Kombinované studium
DotacePředmět je v kombinované formě studia vyučován formou konzultací.
Studijní plán Typ Sem. Kred. Ukon.
Erasmus - Finance a řízení - příjezd na krátkodobý studijní pobyt PV 1 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2019/2020 P 2 4 kr. Z,ZK
Finance a řízení - platný od ZS 2019/2020 P 2 4 kr. Z,ZK

Sylabus

  • Osnova předmětu:
  • Úvod do marketingu, historie marketingu

  • Proces STP
  • Marketingový mix – produkt
  • Marketingový mix – marketingová komunikace a komunikační mix
  • Marketingový mix – cena
  • Marketingový mix – distribuce
  • Marketingový výzkum
  • Kupní chování zákazníků
  • Marketing služeb a neziskového sektoru
  • Marketingové aplikace
  • Mezinárodní marketing
  • Adaptace a standardizace marketingového mixu pro mezinárodní trhy
  • Vybrané problémy moderního marketingu
  • Marketingové řízení, analýza marketingového prostředí

Doporučená literatura

  • Povinná literatura:
  • Studijní opora v LMS Moodle

  • KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
  • KARLÍČEK, M. a kol. Základy marketingu. 1. vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3
  • KOTLER, P., KELLER, K., L. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • Doporučená literatura:
  • KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014. ISBN 978-0-273-78699-3.
  • MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing: strategické trendy a příklady z praxe. 4. vyd. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9
  • KOTLER, P., KELLER, K., L. Marketing management. 15th edition. Harlow: Pearson, 2015. ISBN 978-0134236933.
  • KOZEL. R. a kol. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6
  • JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8
  • KARLÍČEK, M. a kol., Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. 2018. ISBN 978-80-247-5869-5

Anotace

^ nahoru ^

Pracuji, vyčkejte prosím