Aplikovaný marketing
Studijní plán: Management a ekonomika podniku - navazující, platný od ZS 2025/2026
| Předmět | Aplikovaný marketing (AM) |
| Garantuje | Katedra ekonomických studií (KES) |
| Garant | Ing. Stanislav Rojík, Ph.D. |
| Jazyk | česky |
| Počet kreditů | 5 |
| Prezenční studium |
| Přednáška | 1 h |
| Cvičení | 2 h |
| Kombinované studium |
| Tutoriál / přednáška | 6 h |
| Cvičení | 8 h |
Sylabus
Doporučená literatura
Anotace
Předmět poskytuje studentům hluboké porozumění klíčovým konceptům a nástrojům strategického marketingu s důrazem na jejich praktické uplatnění. Kurz kombinuje teoretické základy, jako jsou principy segmentace, targeting a positioning, s moderními přístupy k marketingovému mixu (4P, 4C, 4E) a dynamikou spotřebního chování. Studenti se naučí provádět situační analýzu, vytvářet marketingové persony, využívat výsledky marketingového výzkumu a navrhovat komplexní strategie s ohledem na aktuální trendy, jako jsou sociální marketing, digitální marketing a CRM. Kurz rovněž řeší problematiku cenotvorby, synergii marketingu a sales, marketingové komunikace na sociálních sítích a mezinárodního marketingu. Velký důraz je kladen na inovativní přístupy a řízení rizik v marketingu, propojení marketingových aktivit s organizační kulturou a efektivní komunikaci s cílovými skupinami. Předmět je zakončen analýzou vybraných problémů moderního marketingu, které studentům umožní aplikovat získané znalosti v konkrétních případech.
^ nahoru ^