Aplikovaný marketing

Studijní plán: Management a ekonomika podniku - navazující, platný od ZS 2025/2026

PředmětAplikovaný marketing (AM)
GarantujeKatedra ekonomických studií (KES)
GarantIng. Martina Chalupová, Ph.D. ( chalupova@vspj.cz )
Jazykčesky
Počet kreditů5
Prezenční studium
Přednáška1 h
Cvičení2 h
Kombinované studium
Tutoriál / přednáška6 h
Cvičení8 h
Studijní plán Typ Sem. Kred. Ukon.
Management a ekonomika podniku - navazující kombi, platný od ZS 2025/2026 P 2 5 kr. Z,ZK
Management a ekonomika podniku - navazující, platný od ZS 2025/2026 P 2 5 kr. Z,ZK

Sylabus

Doporučená literatura

Anotace

Předmět poskytuje studentům hluboké porozumění klíčovým konceptům a nástrojům strategického marketingu s důrazem na jejich praktické uplatnění. Kurz kombinuje teoretické základy, jako jsou principy segmentace, targeting a positioning, s moderními přístupy k marketingovému mixu (4P, 4C, 4E) a dynamikou spotřebního chování. Studenti se naučí provádět situační analýzu, vytvářet marketingové persony, využívat výsledky marketingového výzkumu a navrhovat komplexní strategie s ohledem na aktuální trendy, jako jsou sociální marketing, digitální marketing a CRM. Kurz rovněž řeší problematiku cenotvorby, synergii marketingu a sales, marketingové komunikace na sociálních sítích a mezinárodního marketingu. Velký důraz je kladen na inovativní přístupy a řízení rizik v marketingu, propojení marketingových aktivit s organizační kulturou a efektivní komunikaci s cílovými skupinami. Předmět je zakončen analýzou vybraných problémů moderního marketingu, které studentům umožní aplikovat získané znalosti v konkrétních případech.

 

^ nahoru ^

Pracuji, vyčkejte prosím