Předmět | Praxe CR (PRAX-1) |
---|---|
Garantuje | Katedra cestovního ruchu (KCR) |
Garant | |
Jazyk | česky |
Počet kreditů | 28 |
Kombinované studium | |
---|---|
Dotace | Předmět je v kombinované formě studia vyučován formou konzultací. |
Studijní plán | Typ | Sem. | Kred. | Ukon. |
---|---|---|---|---|
Cestovní ruch - kombi | P | 6 | 28 kr. | ZA |
Cestovní ruch - platný od ZS 2005/2006 | P | 5 | 30 kr. | ZA |
Cestovní ruch - platný od ZS 2006/2007 | P | 6 | 30 kr. | ZA |
Cestovní ruch - platný od ZS 2008/2009 | P | 6 | 30 kr. | ZA |
Cestovní ruch - platný od ZS 2009/2010 | P | 6 | 28 kr. | ZA |
Cílem předmětu je propojení teoretických znalostí s praktickými dovednostmi a získání zkušeností z různých organizací cestovního ruchu. V průběhu zejména souvislé 14-týdenní praxe student získává podklady pro zpracování bakalářské práce.
Znalosti: Student prokáže znalosti struktury a fungování podniků cestovního ruchu, poskytování služeb cestovního ruchu a znalost principů péče o zákazníka. Student umí analyzovat provozní předpisy a technologické postupy daného podniku cestovního ruchu.
Dovednosti: Student umí na základě vymezeného úkolu samostatně aplikovat teoretické znalosti při řešení praktických problémů v podniku. Student umí samostatně vést příslušnou dokumentaci v rámci pracovních procesů a umí využívat informační a rezervační systémy používané ve službách cestovního ruchu. Student umí vyhledat, třídit a interpretovat informace nezbytné pro jejich využití v příslušných službách cestovního ruchu. Student umí na základě zadání vytvořit a realizovat produkt cestovního ruchu odpovídajícího zaměření.
Obecné způsobilosti: Student je schopen samostatně a odpovědně se rozhodovat při řešení praktických problémů v podniku cestovního ruchu na základě jen částečně známých souvislostí a rámcového zadání úkolu. Student je schopen pracovat v týmu, umí koordinovat činnosti týmu a nést odpovědnost za jeho výsledky. Student umí dodržovat pravidla jednání se zákazníkem. Student je schopen používat své odborné znalosti a dovednosti v alespoň dvou cizích jazycích.