Předmět | Marketing auf Deutsch (MGN) |
---|---|
Garantuje | Katedra ekonomických studií (KES) |
Garant | Ing. Stanislav Rojík, Ph.D. |
Jazyk | německy |
Počet kreditů | 2 |
Prezenční studium | |
---|---|
Cvičení | 2 h |
Kombinované studium | |
Dotace | Předmět je v kombinované formě studia vyučován formou konzultací. |
Studijní plán | Typ | Sem. | Kred. | Ukon. |
---|---|---|---|---|
V | 2 kr. | ZA | ||
Erasmus - Aplikovaná informatika - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Cestovní ruch - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Finance a řízení - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Počítačové systémy - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Porodní asistentka - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Všeobecná sestra - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Zdravotně sociální pracovník - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními kategoriemi moderního marketingu, s jeho podstatou a funkcemi, s marketingovým výzkumem, chováním spotřebitele a s marketingovým řízením. Přednášky jsou zaměřeny na výklad fundamentálních pojmů a poskytnou úvodní náhled na problematiku marketingu, dále seznámí studenty se základními marketingovými situacemi a jevy. Na cvičeních jsou procvičována jednotlivá témata na konkrétních příkladech a případech z praxe.
Znalosti: Student umí vymezit základní kategorie moderního marketingu, definovat podstatu a funkci moderního marketingu, realizovat jednoduchý marketingový výzkum. Umí popsat chování spotřebitele. Dovede aplikovat základní zásady marketingového řízení.
Dovednosti: Student umí sestavit graf životnosti výrobku, bodu zvratu podniku a rovnovážnou cenu zboží. Na základě marketingového mixu umí přesně vyhodnotit všechny prvky marketingového mixu jak pro národní, tak i pro mezinárodní marketing. Dokáže přesně vytyčit jednotlivé kroky marketingového výzkumu.
Obecné způsobilosti: Student je schopen koordinovat své činnosti s ostatními členy v týmu, nést odpovědnost za výsledek, kontrolovat výsledky své i svých kolegů, srozumitelně a přesvědčivě vyjadřovat svůj názor, prezentovat výsledky své práce, pracovat v týmu.
Ziel des Kurses: Studierenden erkennen die grundlegenden Kategorien von dem modernen Marketing, Marketingfunktion, Marketingforschung, Kundenverhalten und Marketingleitung. Die Vorlesungen definieren die Einführung in die Problematik des Marketings. Die Übungen orientieren sich an praktische Übungen.
Wissen: Studierenden können die grundlegenden Kategorien von moderner Marketing, die Form und Funktion definieren. Studierende sollen die Wirkungsweise aktueller Marketingsituationen erkennen. Studierenden orientieren sich in der Problematik Marketing-Mix, Marketingkonzept, Marketingforschung, Internationales Marketing und Dienstleistungsmarketing.
Kompetenzen: Studierenden können der Markt analysieren, die Elemente des Marketings-Mix von Inlands- und auch Internationales Marketing ermitteln kennen, in einfaches Marketingkonzept, so wie ein einfaches Marketingforschung vorbereiten können.
Allgemeine Fähigkeiten: Unter der Fähigkeiten der Studierenden die Aktivitäten mit anderen Mitgliedern des Teams gehören. Studierenden schaffen die Teamarbeit koordinieren. Haben Verantwortung für Ergebnisse des Teams. Überprüfen die Ergebnisse von der eigenen und auch ihren Kollegen. Studierenden sollen überzeugend ihre Meinung äußern und die Ergebnisse der Teamarbeit präsentieren.