Deutsch im Tourismus
Studijní plán:
Předmět | Deutsch im Tourismus (DiT) |
Garantuje | Katedra jazyků (KJ) |
Garant | |
Jazyk | německy |
Počet kreditů | 2 |
Prezenční studium |
Cvičení | 2 h |
Kombinované studium |
Dotace | Předmět je v kombinované formě studia vyučován formou konzultací. |
Sylabus
- Reisen als Konsum und Vergnügen
- Tourismusbetriebe (Beherbergungs-, Verpflegungs-, Verkehrsbetriebe,…)
- Bedeutung des Tourismus
- Negative Aspekte des Tourismus
- Hotel - Charakteristik
- Küche,Restaurant
- An der Rezeption
- Weinbau
- Reiseveranstalter und Reisevermittler
- Reisebürogründung
- Marketing im Tourismus (Besonderheiten des touristischen Marketings, Corporate Identity,
Marktsegmentierung, Marketing-Mix, Marketing- Instrumente), Touristikmessen und - börsen
- Tourismusmessen
- Neue Trends im Tourismus
- Anforderungen an junge Mitarbeiter in der Tourismusbranche (Soft Skills, Bewerbung, Lebenslauf, Vorstellungsgespräch)
Doporučená literatura
- Povinná: LÉVY - HILLERICH, D. Kommunikation im Tourismus, Plzeň : Fraus, 2004 ISBN 80-7238-298-5
- Doporučená: HÖPPNEROVÁ, Věra. Deutsch im Tourismus : Němčina pro pracovníky cestovního ruchu. Praha : Ekopress, s.r.o., 2008. Dostupné z www. ekopress.cz. ISBN 978-80-86929-41-5.
Anotace
Kurz je určen pro ty studenty oboru FŘ, kteří mají mírně pokročilé znalosti německého jazyka a chtějí se zdokonalit ve slovní zásobě používané v oblasti cestovního ruchu.
^ nahoru ^