Předmět | Sales Foundations (SF) |
---|---|
Garantuje | Katedra cestovního ruchu (KCR) |
Garant | |
Jazyk | anglicky |
Počet kreditů | 2 |
Prezenční studium | |
---|---|
Cvičení | 2 h |
Kombinované studium | |
Dotace | Předmět je v kombinované formě studia vyučován formou konzultací. |
Studijní plán | Typ | Sem. | Kred. | Ukon. |
---|---|---|---|---|
V | 2 kr. | ZA |
Cílem předmětu je naučit studetny základní prodejní techniky při zohlednění rozdílnosti prodeje v ubytovacích službách a prodeje ostatního zboží a služeb. Studenti budou také informováni o inter-kulturních aspektech prodeje ubytovacích služeb, naučí se zacházet se zákazníky z různých zemí a různých tradic. Studenti se seznámí s tím, co je důležité vědět o firemních zákaznících a kde o nich najít informace. Studenti budou seznámeni s pravidly a posloupností prodejního procesu, naučí se úspěšně uzavřít dohodu, jak se vypořádat s námitkami, jak sebevědomě prezentovat své produkty a jak podávat cenu produktů klientovi.
Znalosti: Student umí definovat proces prodeje, jeho součásti a faktory, které jej ovlivňují. Student umí popsat dovednosti potřebné pro úspěšné obchodní jednání.
Dovednosti: Student umí vést obchodní jednání s různými kulturami.
Obecné způsobilosti: Student je schopen sledovat a vyhodnocovat obchodní jednání s různými kulturami a je schopen navrhnout a realizovat efektivní obchodní jednání v anglickém jazyce.
Osnova předmětu:
Sales process - rules and sequence
Sales skills
Questioning techniques
Specifics of hotel and travel sales
Inter-cultural aspect of hospitality sales
Business potential of customers
Business communication
Negotiation
Handling objections
Closing the deal
Final role play on sales process