Tvorba produktů cestovního ruchu
Studijní plán:
Předmět | Tvorba produktů cestovního ruchu (TPCR) |
Garantuje | Katedra cestovního ruchu (KCR) |
Garant | Ing. Martina Doležalová |
Jazyk | česky |
Počet kreditů | 2 |
Prezenční studium |
Cvičení | 2 h |
Kombinované studium |
Cvičení | 4 h |
Studijní plán |
Typ |
Sem. |
Kred. |
Ukon. |
|
V |
|
2 kr. |
ZA |
Sylabus
- Teoretický úvod do předmětu založený na systematizaci souvisejících výstupů
s přednášenými odbornými předměty na VŠPJ
- Principy regionalizace, rajonizace a diferenciace různých teritoriálních úrovní
- Možnosti tvorby dotovaných projektů. (fondy EU, státní dotace atd)
- Aplikace analytických metod zhodnocení přírodních společenských a socioekonomických předpokladů pro tvorby regionálních produktů cestovního ruchu
- Syntetické metody tvorby regionálních (destinačních) produktů cestovního ruchu
- Praktické modelování regionálního produktu destinace cestovního ruchu
Doporučená literatura
- HOLEŠINSKÁ, A: (2012) Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu. Ekonomicko-správní fakulta MU Brno, ISBN 978-210-584701. 151 str.
- PALATKOVÁ, M: Místní, národní a mezinárodní marketing destinace, Euroconsultants, Praha 2007.
- VANÍČEK, J.: Destinační management a marketing, VŠPJ, Jihlava 2007.
- ŠÍP,J. (2007): Tematická strategie valorizace potenciálů cestovního ruchu destinace jako základní marketingový nástroj při tvorbě produktů. In: Sborník 1. a 2. mezinárodní konference – Aktuální problémy cestovního ruchu VŠPJ Jihlava. ISBN 978-80-87035-01-6
- ŠÍP, J. (2010): Diskuze na téma destinace cestovního ruchu. In: Holešinská, A. (ed.) sborník str. I. Mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. Pavlov 2010 . ESF – MU Brno str. 179-184, ISBN 978-80-210-5372-4
- ŠAUER,M.,VYSTOUPIL,J., HOLEŠINSKÁ, A.(2015): Cestovní ruch (učební text) ESF MU Brno
Anotace
Cílem předmětu je naučit studenta vytvářet kvalitní konkurenceschopné produkty cestovního ruchu na základě účelově provedených analýz a syntéz jejich výstupů.
^ nahoru ^