Firemní komunikace

Studijní plán:

PředmětFiremní komunikace (FK)
GarantujeKatedra ekonomických studií (KES)
Garant
Jazykčesky
Počet kreditů2
Prezenční studium
Cvičení2 h
Kombinované studium
DotacePředmět je v kombinované formě studia vyučován formou konzultací.
Studijní plán Typ Sem. Kred. Ukon.
V 2 kr. ZA

Sylabus

  • Komunikace v organizaci, komunikační toky
  • Obecné zásady pro firemní komunikaci písemnou
  • Obchodní korespondence – obsah a forma obchodních dopisů I.
  • Obchodní korespondence – obsah a forma obchodních dopisů II.
  • Komunikační prostředky
  • Přijímací pohovor: příprava a průběh
  • Sebeprezentace
  • Zákon na ochranu osobních údajů: osobní dotazník
  • Pracovní porady: příprava a povinnosti účastníků
  • Obchodní vyjednávání: příprava smluv
  • Efektivní argumentace, řeč těla
  • Problémová komunikace: kritika, konflikty
  • Prezentace seminárních prací
  • Vyhodnocení seminárních prací, zápočty

Doporučená literatura

  • Základní literatura ke cvičením:
    MILAN MIKULÁŠTÍK: Komunikační dovednosti v praxi, nakladatelství GRADA
  • Doplňková literatura ke cvičením:
    EMIL HIERHOLD: Rétorika a prezentace
    ALLAN PEASE: Řeč těla
    ČSN 01 6910 Úprava písemností psaných strojem nebo zpracovaných textovými editory
    Obchodní zákoník, Občanský zákoník
    Zákon o ochraně osobních údajů

Anotace

Cíl a obsah předmětu:
Objasnit význam komunikace ve firmě a zaměřit se na úskalí vzniklá chybami ve firemní komunikaci (interní i externí). Formou praktických činností rozvíjet u studentů písemné i ústní komunikační dovednosti.
Způsob ukončení:
Získání zápočtu ze cvičení, které spočívá v aktivní práci studenta na cvičeních a odevzdání seminární práce v požadovaném termínu a požadované kvalitě.

^ nahoru ^

Pracuji, vyčkejte prosím