Předmět | Einführung in moderne Public Relations (EMO) |
---|---|
Garantuje | Katedra ekonomických studií (KES) |
Garant | Ing. Stanislav Rojík, Ph.D. |
Jazyk | německy |
Počet kreditů | 2 |
Prezenční studium | |
---|---|
Cvičení | 2 h |
Kombinované studium | |
Dotace | Předmět je v kombinované formě studia vyučován formou konzultací. |
Studijní plán | Typ | Sem. | Kred. | Ukon. |
---|---|---|---|---|
V | 2 kr. | ZA | ||
Erasmus - Aplikovaná informatika - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Cestovní ruch - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Finance a řízení - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Počítačové systémy - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Porodní asistentka - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Všeobecná sestra - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Erasmus - Zdravotně sociální pracovník - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními kategoriemi moderního public relations, s jeho nástroji a se způsobem využití pro komunikaci firmy.
Znalosti: Student umí vymezit základní kategorie moderního public relations, definovat podstatu a funkci moderního public relations. Umí popsat strukturu PR kampaní. Dovede aplikovat základní nástroje public relations v interní i externí komunikaci.
Dovednosti: Student umí realizovat jednoduchou PR kampaň, umí komunikovat s médii a připravit tiskovou zprávu, organizovat jednoduchou tiskovou konferenci a event, zvládá komunikaci na internetu a sociálních sítích. Umí aplikovat základní zásady krizové komunikace a hodnotit účinnost PR kampaně.
Obecné způsobilosti: Student je schopen koordinovat své činnosti s ostatními členy v týmu, nést odpovědnost za výsledek, kontrolovat výsledky své i svých kolegů, srozumitelně a přesvědčivě vyjadřovat svůj názor, prezentovat výsledky své práce, pracovat v týmu.
Ziel des Kurses: Studierenden erkennen die grundlegenden Kategorien der modernen Public Relations, Instrumenten der PR und die Nutzung für die Unternehmenskommunikation.
Wissen: Studierenden können die grundlegenden Kategorien von moderner Öffentlichkeitsarbeit, die Form und Funktion moderner Öffentlichkeitsarbeit definieren. Studierenden kennen die Struktur von PR-Kampagnen beschreiben. Die grundlegende Werkzeuge der Öffentlichkeitsarbeit in der internen und externen Kommunikation benutzen können.
Kompetenzen: Studierenden können eine einfache PR-Kampagne vorbereiten, mit Medien kommunizieren, Pressekonferenz und ein einfaches Event organisieren, im Internet und soziale Netzwerke kommunizieren. Studierenden können die grundlegenden Prinzipien der Krisenkommunikation benutzen und die Wirksamkeit von PR-Kampagnen werten.
Allgemeine Fähigkeiten: Unter der Fähigkeiten der Studierenden die Aktivitäten mit anderen Mitgliedern des Teams gehören. Studierenden schaffen die Teamarbeit koordinieren. Haben Verantwortung für Ergebnisse des Teams. Überprüfen die Ergebnisse von der eigenen und auch ihren Kollegen. Studierenden sollen überzeugend ihre Meinung äußern und die Ergebnisse ihrer Teamarbeit präsentieren.