| Předmět | Management jakosti výrobků a služeb (MJVS-1) |
|---|---|
| Garantuje | Katedra ekonomických studií (KES) |
| Garant | Ing. Petr Tyráček, Ph.D., MBA ( tyracek@vspj.cz ) |
| Jazyk | česky |
| Počet kreditů | 4 |
| Prezenční studium | |
|---|---|
| Přednáška | 1 h |
| Cvičení | 2 h |
| Kombinované studium | |
| Tutoriál / přednáška | 6 h |
| Cvičení | 4 h |
| Studijní plán | Typ | Sem. | Kred. | Ukon. |
|---|---|---|---|---|
| Aplikovaná technika pro průmyslovou praxi - kombi, platný od ZS 2018/2019 | P | 3 | 4 kr. | Z,ZK |
| Aplikovaná technika pro průmyslovou praxi - kombi, platný od ZS 2020/2021 | P | 1 | 4 kr. | Z,ZK |
| Aplikovaná technika pro průmyslovou praxi - kombi, platný od ZS 2022/2023 | P | 1 | 4 kr. | Z,ZK |
| Aplikované strojírenství - kombi, platný od ZS 2020/2021 | P | 1 | 4 kr. | Z,ZK |
| Aplikované strojírenství - kombi, platný od ZS 2022/2023 | P | 1 | 4 kr. | Z,ZK |
| Aplikované strojírenství - platný od ZS 2020/2021 | P | 1 | 4 kr. | Z,ZK |
| Aplikované strojírenství - platný od ZS 2022/2023 | P | 1 | 4 kr. | Z,ZK |
Po absolvování předmětu by měli studenti získat znalosti a osvojit si dovednosti týkající se řízení kvality výrobních podniků a podniků služeb, resp. Služeb, které poskytují výrobní podniky, nutné ke zvládání pozic na úrovni liniových manažerů a specialistů odborných útvarů. Studenti se seznámí se strategickým významem řízení kvality, s kontextem řízení kvality v národním i mezinárodním rozměru, s ekonomickým pojetím řízení kvality a s různými metodami, nástroji a technikami používanými v různých procesech, jejichž cílem je zajištění kvality vstupů i výstupů z provozních procesů podniků.
Znalosti: Student umí vysvětlit podstatu, kontext a průběh fungování různých procesů, týkajících se řízení kvality hmotných výrobků a služeb. Student rozumí základním metodám a nástrojům, které jsou používány v rámci řízení kvality produkčních procesů a řízení kvality dodávání služby.
Dovednosti: Student dokáže aplikovat metody, nástroje a techniky managementu kvality v různých podnikových procesech a při zajišťování a zjišťování spokojenosti zákazníků a dalších zájmových skupin.
Obecné způsobilosti: Student je po absolvování předmětu schopný integrovat způsoby a postupy řízení kvality výrobků a služeb v rámci komplexního řízení organizace a v souladu se strategickou orientací a cíli organizace.
Osnova předmětu: