Marketing A
Studijní plán: Cestovní ruch - kombi, platný od ZS 2016/2017
Předmět | Marketing A (MGA) |
Garantuje | Katedra ekonomických studií (KES) |
Garant | Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D. |
Jazyk | česky |
Počet kreditů | 4 |
Ekvivalent | |
Prezenční studium |
Přednáška | 1 h |
Cvičení | 2 h |
Kombinované studium |
Tutoriál / přednáška | 8 h |
Cvičení | 3 h |
Studijní plán |
Typ |
Sem. |
Kred. |
Ukon. |
Cestovní ruch - kombi
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Cestovní ruch - kombi, platný od ZS 2013/2014
|
P |
1 |
4 kr. |
Z,ZK |
Cestovní ruch - kombi, platný od ZS 2016/2017
|
P |
1 |
4 kr. |
Z,ZK |
Cestovní ruch - platný od ZS 2005/2006
|
P |
1 |
4 kr. |
ZA |
Cestovní ruch - platný od ZS 2006/2007
|
P |
1 |
3 kr. |
Z,ZK |
Cestovní ruch - platný od ZS 2008/2009
|
P |
1 |
3 kr. |
Z,ZK |
Cestovní ruch - platný od ZS 2009/2010
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Cestovní ruch - platný od ZS 2013/2014
|
P |
1 |
4 kr. |
Z,ZK |
Cestovní ruch - platný od ZS 2016/2017
|
P |
1 |
4 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2008/2009
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2010/2011
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2011/2012
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2013/2014
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2015/2016
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2016/2017
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - platný od LS 2004/2005 a od ZS 2005/2006
|
P |
1 |
4 kr. |
ZA |
Finance a řízení - platný od ZS 2006/2007
|
P |
2 |
3 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - platný od ZS 2009/2010
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - platný od ZS 2011/2012
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - platný od ZS 2013/2014
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - platný od ZS 2015/2016
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Finance a řízení - platný od ZS 2016/2017
|
P |
2 |
4 kr. |
Z,ZK |
Sylabus
- 1 Základní pojmy MGA, jeho úloha, dílčí složky, hlavní principy a formy MGA koncepcí
- 2 Marketingové řízení, strategie, MGA program, trh a jeho segmentace
- 3 Analýza marketingového prostředí, účastníci mikroprostředí
- 4 Spotřebitelé, chování při nákupu, kupní rozhodování, trh organizovaných zákazníků, obchodní trh a jeho specifika
- 5 MGA informační systém, vnitřní informační systém, zpravodajský a výzkumný systém
- 6 Výzkum trhu, dotazníkový výzkum, vyhodnocení, zpráva a prezentace výsledků
- 7 Marketingový mix a jeho využití pro cílové trhy, ovlivnitelné a neovlivnitelné faktory MGA strategie
- 8 MGA pojetí výrobku, životní cyklus, inovace
- 9 Cena, její úloha, rozhodování o ceně, cíle cen, metody tvorby cen, výběr konečné ceny
- 10 Místo prodeje a distribuční cesty, jejich modifikace
- 11 Marketingová komunikace, cíle, komunikační mix
- 12 Internacionální marketing, základní aspekty, prostředí, etapy a způsoby realizace, MGA MIX- specifika, způsoby vstupu produktu na zahraniční trhy
- 13 Marketingový kontrolní systém, charakteristika základních druhů kontrolních analýz
- 14 Marketingová strategie služeb, klasifikace, MGA mix služeb, zvláštnosti MK strategie služeb, kvalita služeb
Doporučená literatura
- KŘESŤAN,V.-VAŠÍČEK,M.: Marketing. Vysoká škola polytechnická Jihlava. Studijní text.1.vydání, 2005.
- KŘESŤAN,V.:MARKETING.Vysoká škola polytechnická Jihlava.Studijní text pro kombinovanou formu studia.1.vydání,2008
- Elearning VSPJ-Marketing A, IS VSPJ.cz
Anotace
Cíl a obsah předmětu: Seznamuje studenty se základními kategoriemi moderního marketingu, s jeho podstatou a funkcí, s marketingovým výzkumem, chováním spotřebitele a s marketingovým řízením. Způsob ukončení: Podmínkou konání zkoušky je získání zápočtu ze cvičení.
^ nahoru ^